14 Eylül 2012 Cuma

Merhaba

                    RÜYALARIMINDA ÖTESİ

İlk yazıma kocaman bir MERHABA ile başlamak istedim aslında çok uzun zamandır bir bloğumun olmasını istiyordum bugüne kısmetmiş. Beni teşvikleyen takip ettiğim diğer arkadaşlarımın blokları oldu öyle güzel paylaşımları ve yazıları vardı ki benim de bir bloğum olmalı dedim.Eskiden defterlere yazardık günlükler tutardık sırlarımızı,üzüntülerimizi,sevinçlerimizi yazardık bu defterlere :)) teknoloji ne kadar da ilerlemiş kimbilir daha nerelere gidicek.. Benim şu ana kadar sakladığım dolu dolu 3 günlüğüm var arada bir döner okurum o yazıları.. Geçmişe dönmek eski anıları tekrar anımsamak benim için çok keyifli oluyor kendimi sanki geçmişe keyifli bir tren seyahatine çıkmış gibi hissediyorum.. Zaman zaman geçmişe dönmek istiyorum ,bazen de iyi ki büyümüşüm diyorum çünkü dünümde,bu günümde öyle güzel yaşanmışlıklarım var ki...

3 yorum:

  1. hoşgeldin, iyi ki geldin, devamı keyifle gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel sonunda takip edecek yeni bir blog oldu. Hemde yıllardır tanıdığım güzel bir insanın blogu. Hayırlı uğurlu olsun, devamlı olsun :))

    YanıtlaSil